Fejl på Palit Daytona Geforce 3 ti200 ???
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 13-07-03 16:14

Mit grafikkort vil pludselig ikke længere starte op - Fejlen kom efter at
jeg skiftede strømforsygningen ud. Jeg kom muligvis til at støde lidt til en
af trasistorerne med diskete kablet, så at det nu sidder en lille smule
løst, men ikke så meget så at jeg kan se nogen fejl... Maskinen booter for
så vidt fint nok op, men der kommer intet på skærmen - Erstatter jeg kortet
med et andet af slagsen går alting glat...

Kan det mon betale sig/er det muligt at få sådan et kort repereret ???

---
MBJ

Fra : Flare

Dato : 13-07-03 17:07

> Kan det mon betale sig/er det muligt at få sådan et kort repereret ???

Nej ikke hvis du ikke selv tør at lode den på igen. Men har du en lodkolbe
burde det ikke være svært at lode den på igen.

Mvh
Anders