Grafik fejl på Radeon 9700 Ultimate
Fra : LrM

Dato : 06-07-03 12:17

Hejsa

Jeg oplevet et meget underligt problem.

Når jeg spiller sker det gerne efter 15-20 min spil at mit spil fryser og
der hvor musen er kommer der sådan en lille firkant frem med underlige
farver? lyden kører ofte videre i baggrunden.

Jeg har er Sapphire Radeon 9700 Ultimate. og Et MSI 655 bundkort. Jeg kører
med den nyeste ATI 3,5 driver (har prøvet andre versioner) og direct X
version 9 (den giver ikke nogen fejl)

Jeg kan sagtens kører 3dmark01 og 3dmark 03 uden problemer. Men når jeg
spiller går det galt.

Er der nogen der har et bud på dette?

vh

Lars

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 06-07-03 19:21

LrM wrote:
> Er der nogen der har et bud på dette?

Prøv og opdater driverne til lydkortet, og ellers så kig på kølingen af
dit system - kør evt. uden låg for at se om det gør en forskel.

Mvh

Bruno

Fra : LrM

Dato : 09-07-03 16:03

> Prøv og opdater driverne til lydkortet, og ellers så kig på kølingen af
> dit system - kør evt. uden låg for at se om det gør en forskel.

Jeg har købt nyt grafik kort bla. for at prøve at løse problemet, men uden
held. Jeg har nu fundet ud af at det virker fint med AGP 4 slåt til frem for
AGP 8 men det er bare ikke nice når både bundkortet og grafikkortet er agp 8
:(