Detonator driver
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 05-07-03 21:37

Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i de forskellige driverversioner til
GeForce kortene...

Jeg har et Daytona GeForce3 Ti 200, og jeg ville lige høre om folk herinde
kan anbefale en driver...?

Der findes både driverne på Daytona's side:
http://www.palit.com.tw/download.htm og så selvfølgelig nVidias reference
drivere, men hvad er hurtigst?

Det er jo ikke nødvendigvis de nyeste...

--
Mvh. Anders Jacobsen
web: www.ichtys.dk

Fra : klander

Dato : 05-07-03 23:11

"Anders Jacobsen FILTERichtys.dk>" <anders@REMOVETHIS<-> skrev i en
meddelelse news:3f0736f0$0$32430$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> drivere, men hvad er hurtigst?
>
> Det er jo ikke nødvendigvis de nyeste...

Du henter bare nVidias reference driver de virker til alle GF kort.

Kurt

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 06-07-03 14:53

"klander" <klander@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Du henter bare nVidias reference driver de virker til alle GF kort.
>
> Kurt

Ja, det er jeg godt klar over! Men nu spurgte jeg jo om HVILKEN DRIVER DER
VAR HURTIGST... Det er jo ikke sikkert at den nyeste reference driver er den
hurtigste...

Mvh. Anders Jacobsen
web: www.ichtys.dk

Fra : Aezay

Dato : 06-07-03 19:03

Man kan ikke gøre andet end at prøve sig frem, ligesom jeg gjorde med mit gamle GeForce2MX.
På en TBird 1357 MHz fik jeg med Detonator v40.72 omkring 1900 3DMark, og med v26.25 fik
jeg 2819 3DMark (jeg skrev det ned). Det er en forskel på 919 3DMark, eller en forbedring på
48% bare ved forskellige drivere!

Jeg skal snart til at lave det samme med mit GF4 Ti4200 kort på en Barton 2500+ @ 2004 MHz.

Anders Jakobsen

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 06-07-03 19:38

"Aezay" <spam@safe.com> skrev i en meddelelse
> Man kan ikke gøre andet end at prøve sig frem, ligesom jeg gjorde med mit
gamle GeForce2MX.

Så er der jo nok kun den hårde vej... Kan man godt bare installere driverne
oven i hinanden, eller skal man finde et tool til at fjerne alle deres
informationer i registreringsdatabasen? Jeg så et sådant program for et par
dage siden...

> Anders Jakobsen

Fedt navn, pånær k'et

--
Mvh. Anders Jacobsen
web: www.ichtys.dk

Fra : Benito

Dato : 07-07-03 00:38

Jeg har samme kort på en XP2100@2600 og bruger for tiden en 40.72-driver og
den kører fint derudaf. Jeg bruger så Rivatuner til at fintune og clocke
kortet.

--
§ ?