Hjælpe til at vælge...
Fra : Morten DH

Dato : 05-07-03 13:16

Jeg skal ud og shoppe nyt grafikkort; men der findes jo ca. 1 million
forskellige at vælge imellem og jeg har ik det vilde forstand på alle de nye
chipsæt og så videre

Det skal være et AGP kort med DVI udgang og det skal bruges primært til 2D
grafik da jeg ikke spiller på maskinen.
Desuden regner jeg med at min computer på sigt bliver til min DVD afspiller,
koblet til min projektor via DVI - så hvis der er fordele ved nogen chipsæt
frem for andre til dette formål vil jeg gerne vide det

Ellers skal det bare være bedst og billigst til ovenstående formål... nogen
forslag? Har ladet mig fortælle at ATi og Matrox skulle være blandt de
bedste...

HJÆLP

Fra : bp

Dato : 05-07-03 20:09

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> [...]
nogen
> forslag? Har ladet mig fortælle at ATi og Matrox skulle være blandt de

Hvis det primære kortet skal bruges til, så kig på de forskellige Matrox
kort og find et der du kan bruge, de er suveræne til 2D !