Hercules 9500 Pro BIOS
Fra : Hellfire

Dato : 30-06-03 18:12

Er der en (eller flere) venlige sjæle derude, som kan hjælpe med en .bin fil
af den originale BIOS til et Hercules 3D Prophet 9500 Pro? Jeg har været så
dum at prøve at softmodde det til et 9700 Pro, men skidtet vil sku ikke
rigtigt være med til det. Så snart jeg installerer en driver til kortet (det
være sig ATI's eller Hercules'), så får jeg artifacts over hele skærmen,
såvel i 2D, som 3D. Andre løsningsforslag modtages gerne.
Og ja, jeg _har_ prøvet Hercules' support (op til flere gange), men de har
endnu ikke reageret på nogen af mine mails (den første var ca. 5 mdr.
siden).

På forhånd tak
Henrik