Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
geforce 4 mx og tv out
Fra : Jens Chr. Greve

Dato : 29-06-03 19:20

jeg har købt et geforce 4 mx med tv out, men jeg kan ikke få det til at
virke helt som det skal. jeg kan godt få billede på tv'et hvis jeg kun
tilslutter tv'et og ikke monitor. men jeg ville da gerne kunne se på
begge dele. jeg har prøvet med tv-tool, men jeg kan ikke få det til at
virke, da det ikke understøtter mit grafikkort. nogen der ved hvordan
man kan få dualview til at virke?

mvh
Jens

Fra : nils

Dato : 30-06-03 00:05

Overlay/aktiver sekundær skærm

Fra : Per B. Lauridsen

Dato : 02-07-03 15:26

Jeg har samme problem, min monitor slukker, når jeg slår over på TV..

Men hvor finder du "Overlay/aktiver sekundær skærm" ? Jeg har kigget mine
menuer igennem..?

//P. Lauridsen