Hurtig hjælp (netværksproblem)
Fra : S.G

Dato : 18-07-03 20:49

Jeg har 3 computere sat til en netværkshub. De har alle været online til og
med for 2 timer siden. Da kunne den ene ikke længere gå på på internettet.
Den kan stadig finde og bruge de andre 2 computere der er på hubben. dvs fx
hente filer fra en af de andre comps.
Jeg har forsøøgt alt, men kan bare ikke få den ene på internettet igen.
S-systemet er XP. Nogle forslag til hvad det kan være?

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-03 20:57

S.G skrev:
> [...]
> Jeg har forsøøgt alt, men kan bare ikke få den ene på internettet
> igen. S-systemet er XP. Nogle forslag til hvad det kan være?

Du selv skriver *Hurtig hjælp*, hvorfor
spørger du så ikke i den rette ng, som er:

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her: