Corsair
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 18-07-03 20:25

Hej NG

Jeg skal snart have nye ram og har kigget lidt rundt omkring på nettet. Jeg
har fundet nogle ram fra Corsair:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494847894.
Nogen der har gode/dårlige erfaringer med disse?

Hilsen Simon

Fra : Devast8or

Dato : 18-07-03 22:30

Simon Skarum-Kristoffersen wrote:
> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494847894.
> Nogen der har gode/dårlige erfaringer med disse?

Ingen egne erfaringer, men jeg mener da helt sikkert at have hørt/set
Corsair opført som et af de bedste mærker (sammen med Crucial)

Prøv evt. at søge tilbage her i gruppen eller i bundkort gruppen og se om du
kan finde mere om dem.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-07-03 08:56

On Fri, 18 Jul 2003 21:25:28 +0200, Simon Skarum-Kristoffersen
<simon@skarum.net> wrote:

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494847894.
> Nogen der har gode/dårlige erfaringer med disse?

Hej
Jeg har aldrig selv prøvet Corsair da jeg syntes de er for dyre. Men mange
hardware sider på nettet bruger altid Corsair. De tests jeg har set er alle
meget begejstret for Corsair.

/Thomas

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-07-03 20:17

"Thomas Hansen" <thomas.hansenfjern@image.dk> skrev i en meddelelse
newsrsjsa0zpnasjl3@news.image.dk...

> Jeg har aldrig selv prøvet Corsair da jeg syntes de er for dyre. Men mange
> hardware sider på nettet bruger altid Corsair. De tests jeg har set er
alle
> meget begejstret for Corsair.

Det er en af grundene til at jeg køber dem, har også læst en del tests der
er glade for dem.
Tak for dit svar!

Hilsen Simon

Fra : THS NIEL

Dato : 19-07-03 20:11

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494847894.
> Nogen der har gode/dårlige erfaringer med disse?

Jeg har Corsair. Meget fine til OC. Har aldrig oplevet fejl - selv ved
heftig OC. Rammene har indbygget passiv køling. Kan kun anbefales, selv om
de koster lidt mere.

/Thomas

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-07-03 20:38

"THS NIEL" <tgnFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har Corsair. Meget fine til OC. Har aldrig oplevet fejl - selv ved
> heftig OC. Rammene har indbygget passiv køling. Kan kun anbefales, selv om
> de koster lidt mere.

Okay, det lyder godt! Er sikker ret sikker på det skal være dem!

Hilsen Simon

Fra : Martin Johansson

Dato : 19-07-03 21:03

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> skrev i en meddelelse

> "THS NIEL" <tgnFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Okay, det lyder godt! Er sikker ret sikker på det skal være dem!

Jeg har også fornyligt investeret i Corsair, det fortryder jeg ikke.
Jeg ved ikke endnu hvor de topper men indtil videre kører de klippestabilt.
Corsair har længe været foretrukket i OC kredse og på store hardware sider.
Man får ikke et ry blandt OC'ere bare uden videre.

Corsair har også en gennemgang af teknologien bag RAM.
http://www.corsairmemory.com/memory_basics/153707/index.html

Og her er Corsairs forum hvor man kan søge hjælp mv.
http://www.houseofhelp.com/forums/forumdisplay.php?forumid=128

Fra : Martin Johansson

Dato : 19-07-03 22:30

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:3f19a3ff$0$97158$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.corsairmemory.com/memory_basics/153707/index.html
>
> Og her er Corsairs forum hvor man kan søge hjælp mv.

Ha glemte den bedste, her er Corsairs eget bud på hvorfor de er de bedste:
http://www.corsairmemory.com/main/trg-corsair.html

Skal måske tages med et gran salt
Men gode er de bestemt.

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-07-03 22:37

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:3f19b833$0$97210$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Ha glemte den bedste, her er Corsairs eget bud på hvorfor de er de bedste:
> http://www.corsairmemory.com/main/trg-corsair.html
>
> Skal måske tages med et gran salt
> Men gode er de bestemt.

Et gran...? Nærmere et ton! Måske ikke helt men det er ret selvhøjtideligt!!

Simon

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-07-03 22:31

> [...]
sider.
> Man får ikke et ry blandt OC'ere bare uden videre.

Endnu en positiv oplevelse, indtil videre har jeg ikke hørt noget negativt!

Okay, det vidste jeg ikke!

Tak, hilsen Simon