Harddisk-hjælp
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 18-07-03 19:35

Hej

Nogen der kan fortælle mig om der virkelig er smæk for skillingen ved at
købe:

-en harddisk med 4mb cache og 10000 rpm

iforhold til en standart

-harddisk med 2mb cache og 7200 rpm

Hvilke forbedringer vil jeg typisk opnå, udover den xtra plads?

--
Morten Holberg Nielsen
in an interstellaaaaarrr buuuurrssst im baack to saaaavee the

Fra : Leony

Dato : 18-07-03 20:44

"Morten Holberg Nielsen" <Holberg19@DELETEofir.dk> skrev i en
meddelelse news:3f183dd0$0$48915$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> [...]
> iforhold til en standart
> -harddisk med 2mb cache og 7200 rpm
> Hvilke forbedringer vil jeg typisk opnå, udover den xtra plads?

I news:dk.edb.hardware.drev diskuteres der stort set ikke andet end
harddiske, så du finder eksperterne der.
Dvs der er større chance for svar i den gruppe end her.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 18-07-03 20:52

> [...]
> harddiske, så du finder eksperterne der.
> Dvs der er større chance for svar i den gruppe end her.

Tak, det havde jeg helt glemt. Undskyld fejlposten.

Tid til Boondock Saints på Tv2!