FireWire PC-card leverer ikke strøm
Fra : Steffen

Dato : 15-07-03 22:52

Jeg har købt en "Iomega HDD 40GB FireWire Portable Hard Drive" samt et
"Sandberg Firewire PCcard med 3 porte til 6-polede stik." Mit problem er, at
dette Sandberg PCcard IKKE leverer strøm til harddisken. Kablet er et 6pin
to 6pin, og det skulle ifølge Iomega være nok til at kunne levere strøm. Kan
det være fordi et PCcard ikke kan levere nok strøm, eller er det Sandbergs
PCcard http://www.sandberg.it/prod.asp?prod=132-01, der ikke er godt nok?
Steffen

Fra : Peter Martinsen

Dato : 15-07-03 23:35