Installation af PCI USB 2.0 kort...
Fra : Magnus

Dato : 14-07-03 13:35

Jeg har et PCI USB 2.0 kort som jeg har fået til et par hundrede kroner men
der var ingen cd med drivere med.
Kortet er ikke noget specielt mærke som jeg kender og der står ingen adresse
til nogle drivere på pakken.

WinXP vil ikke installere det korrekt så det er kun den langsomme hastighed
som virker og ikke USB 2.0

Hvor og hvilke drivere skal jeg prøve...

/Magnus

Fra : Zulu

Dato : 14-07-03 13:50

Magnus wrote:
> [...]
>
> WinXP vil ikke installere det korrekt så det er kun den langsomme
> hastighed som virker og ikke USB 2.0
>
> Hvor og hvilke drivere skal jeg prøve...

Du skal huske at installere SP1 til XP, ellers får du ikke USB2 til at
virke. Du kan læse mere om det hos MS.

Zulu