PSU spørgsmål - strømforbrug !
Fra : Jan Rysz

Dato : 11-07-03 05:49

Hejsa

Jeg vil lige høre om der er nogen der har denne PSU( eller lign. )

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1914667892

, og om det der Active PFC kan mærkes på strømregningen ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Kim Borg Petersen

Dato : 11-07-03 06:10

Det kommer and på, hvor meget du har i din computer... jeg har en 300W PSU
.... med en Barton 2500+ XP Bundkort med VIA KT 400.. 2*512 DDR 400.. GF 4
TI4400... Soundblaster Live 5.1.. DVD.. en brænder + en 60 GB.....
min computer bruger ca 110 W....
det er ikke efter hvor meget din strømforsyning er på... men hvor meget du
belaster den ..
Hvis vi nu siger at det samemelde strømforbrug på din PSU ligger på 200W
....så bruger din computer altså 200 W på 230 v siden..
Den eneste forskel på 1-24 volt er bare at der er et støre Ampere forbrug..