hvordan chekker man RAM
Fra : Katrine Bredahl

Dato : 11-07-03 01:05

Hej,
hvordan chekker man hvilken type RAM man har i sin masikine - om det er DDR,
SD, 2100, 2700 osv - findes der et lille program der oplyser dette? wcpuid
kan ikke klare opgaven så vist jeg kan se.

Mvh
Peter

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-07-03 04:37

On Fri, 11 Jul 2003 02:04:55 +0200, Katrine Bredahl wrote:

> hvordan chekker man hvilken type RAM man har i sin masikine - om det er DDR,
> SD, 2100, 2700 osv - findes der et lille program der oplyser dette?

Prøv Aida32 Personal (Aida32-Bundkort-SPD)
http://aida32.hu

Oplyser Aida ikke nok, så pil hatten af maskinen og kik nærmere på
hardwaren.

--
Lars

Fra : Peter Holm

Dato : 11-07-03 07:33

Lars Jørgensen wrote:

> Prøv Aida32 Personal (Aida32-Bundkort-SPD)
> http://aida32.hu
>
> Oplyser Aida ikke nok, så pil hatten af maskinen og kik nærmere på
> hardwaren.

Tak.

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 11-07-03 07:34

Lars Jørgensen wrote:

> Prøv Aida32 Personal (Aida32-Bundkort-SPD)
> http://aida32.hu
>
> Oplyser Aida ikke nok, så pil hatten af maskinen og kik nærmere på
> hardwaren.

Virker perfekt!
Peter