Vcore stræm
Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 10-07-03 09:19

Hejsa

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber at nogen er behjælpelig med at
svare..

Jeg kan se i Asus probe at min cpu for 1.584, men i bios står den kun til
1.5. Ifølge manualen må den max få 1,575.

For det sker tit min pc starter op i bios og fortæller at jeg skal indstille
de forskellige parametre ifølge hvad min processor kan klare...

Det er en P4 1.6 Northwood
Det er et Asus P4B266-E

Kenneth Schiøtt

Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 10-07-03 09:20

hejsa

Det hedder selvfølgelig Vcore strøm...

sådan kan det gå når det skal gå hurtigt

Fra : Devast8or, work

Dato : 10-07-03 10:23

"Kenneth Schiøtt" <k_schiott@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
indstille
> de forskellige parametre ifølge hvad min processor kan klare...

Kan det være strømforsyningen der ikke har det for godt?

Devast8or