Tv-out og N-view
Fra : Anders Petersen

Dato : 04-07-03 23:08

Jeg er den lykkelige ejer af en bærbar computer og den vil jeg meget gerne
have til at køre tv-out på. Problemet er blot at hjemme hos mig selv har jeg
ingen farver når jeg kører tv-out fra min bærbare til mit fjernsyn, men jeg
HAR farver når jeg kører tv-out fra min stationære.

For at gøre det mystiske mere mystisk, så var jeg til et lan for nylig hvor
jeg kørte tv-out fra min bærbar og hvor der VAR farver på Tvet.

Hvad kan det skyldes at der ingen farver er på mit eget tv???

Venlig Hilsen Anders Petersen.

PS: Jeg har et gammelt Panasonic tv og bruger Super VHS stik.

Fra : Frode

Dato : 05-07-03 03:36

"Anders Petersen" <arsin@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Venlig Hilsen Anders Petersen.
>
> PS: Jeg har et gammelt Panasonic tv og bruger Super VHS stik.

Har du checket at dit skærmkort kører med PAL og ikke NTSC når du bruger
TV'out?

\Frode

Fra : Anders Petersen

Dato : 07-07-03 11:53

Ja jeg kører efter dansk tv - pal B/G . Men det underlige er jo at der er
farver på når jeg bruger et TV men ikke når jeg bruget et andet. Hvad kan
dette skyldes ?
Det må jo være en indstilling som konflikter imellem min bærbare og mit tv.