Canon-printere
Fra : JS

Dato : 02-07-03 16:57

Er der blækpatroner med i kassen når man køber en Canon-printer?

Fra : René Jensen

Dato : 02-07-03 17:08

JS wrote:
> Er der blækpatroner med i kassen når man køber en Canon-printer?

Det vil jeg da tro der er, men jeg er ikke 100% sikker. Det virker en
anelse absurt at købe en blækprinter uden blækpatroner, og de koster jo
vel alligevel små 2-300,- kr.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Vega

Dato : 02-07-03 17:46

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er der ja, farve og sort.
Den er klar til brug.

> Det vil jeg da tro der er, men jeg er ikke 100% sikker. Det virker en
> anelse absurt at købe en blækprinter uden blækpatroner, og de koster jo
> vel alligevel små 2-300,- kr.

100 kr. pr. stk. for frave og 110 kr for sort, hvis man køber Canons
originale.

Mvh. Vega.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-07-03 18:39

Vega skrev:

> [...]
>
> Det er der ja, farve og sort.
> Den er klar til brug.

> 100 kr. pr. stk. for frave og 110 kr for sort, hvis man køber Canons

og faktisk kun 45,- for en uorginal sort! i hvet fald til en BJC-2000

--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : René Jensen

Dato : 02-07-03 18:45

Peter Sepstrup wrote:
> og faktisk kun 45,- for en uorginal sort! i hvet fald til en BJC-2000

Uanset hvad man vælger, så er det stadig pisse irriterende at man skal
ud og købe noget ekstra før skidtet virker :(

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : MN

Dato : 02-07-03 19:20

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> wrote in message

> Uanset hvad man vælger, så er det stadig pisse irriterende at man skal
> ud og købe noget ekstra før skidtet virker :(

Det skal man da vel heller ikke?

Mogens

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-07-03 19:04

> [...]
>
> Uanset hvad man vælger, så er det stadig pisse irriterende at man skal
> ud og købe noget ekstra før skidtet virker :(

Men det skal man jo netop ikke.

Mvh
Ole

Fra : JS

Dato : 02-07-03 22:18

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse
>
> Det er der ja, farve og sort.
> Den er klar til brug.

Er det de "rigtige" patroner eller er der mindre i end i dem man senere
køber?

De er da noget billigere her:
http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=2615911

Fra : Vega

Dato : 04-07-03 17:36

"JS" <js@hotmail.fg> skrev i en meddelelse

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er det de "rigtige" patroner eller er der mindre i end i dem man senere
> køber?

Det er de originale i de fyldt til toppen, der kan ikke komme en eneste
dråbe mere i.

Mvh. Vega.