Hastighed, Dansk kabelTv
Fra : Anders Lund

Dato : 01-04-01 20:11

Om ca 3 mdr. får jeg en 512 kbit/s kabel net forbindelse fra dansk kabel tv.
Er der nogle der har erfaringer med en sådan forbindelse????? Hvor hurtigt
går det i virkeligheden

Mvh
En nørd

Fra : Søren Blom

Dato : 01-04-01 20:27

Dansk Kabel TV er et TeleDanmark selskab.
De erfaringer som jeg har gjort mig med deres K2 forbindelser, er ganske
fint, du kan forvente en dovnload hastighed på omkring de 50 kb/sek.

VH
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 01-04-01 21:00

Det er igennem mit eget kabel selvskab som køre tjensten sammen med Dansk
kabelTv. De skriver at de selv køber deres returForbindelse. Hvad betyder
det???

Mvh
En nørd

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-04-01 21:13

ja som heder "ONCable" http://www.oncable.dk/

Fra : Ghashûl

Dato : 02-04-01 21:41

On Sun, 1 Apr 2001 22:13:09 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

>ja som heder "ONCable" http://www.oncable.dk/

Vildt!
Jeg må ikke se siden, da jeg ikke har Internet Explorer (og jo, det
har jeg)

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-01 21:46

"Ghashûl" <look@my-sig.ghashul.dk> wrote in message

> Vildt!
> Jeg må ikke se siden, da jeg ikke har Internet Explorer (og jo, det
> har jeg)

Ups... ja det er da rigtigt....

Har du også Internet explorer 6,0 ?

Jeg har da været inde på siden,,, så måtte det da være inden jeg konvaterede
til 6´eren

Fra : Ghashûl

Dato : 03-04-01 05:42

On Mon, 2 Apr 2001 22:45:54 +0200, "Bjarke Hansen"

Jep, IE 6.

Fra : Jørgen H. Andreasen

Dato : 01-04-01 21:21

> [...]
> De erfaringer som jeg har gjort mig med deres K2 forbindelser, er ganske
> fint, du kan forvente en dovnload hastighed på omkring de 50 kb/sek.

Dansk Kabel TV er godt nok ejet af TDC Kabel TV, men derfor er vi nu et
selvstændigt firma.

Men du har ret i at hastigheden typisk ligger på 50-54 kB/sek ved en
FlatRate-512 forbindelse.

Med venlig hilsen

Jørgen H. Andreasen
Dansk Kabel TV A/S

Fra : Flemming

Dato : 01-04-01 22:17

"Jørgen H. Andreasen" <ja@medidata.dk> wrote in message

> Dansk Kabel TV er godt nok ejet af TDC Kabel TV, men derfor er vi nu et
> selvstændigt firma.

Men support varetages af TD Internet ? (Det gjorde det engang)

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Jørgen H. Andreasen

Dato : 02-04-01 19:12

"Flemming" <flemming@botmail.com> wrote in message
> Men support varetages af TD Internet ? (Det gjorde det engang)

Vi yder selv support på access-delen, men da E-mail m.v. er købt hos TDC
Internet, er det dem, der yder supporten på den del.

/Jørgen H. Andreasen

Fra : Flemming

Dato : 02-04-01 20:47

> Vi yder selv support på access-delen, men da E-mail m.v. er købt hos TDC
> Internet, er det dem, der yder supporten på den del.

Dengang jeg var kunde hos TDK (hehe), var det Lotte og Gert fra TDK der
prøvede at løse problemerne. (og det skal lige siges her at det IKKE var
internettet den var gal med)

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Collec2r

Dato : 01-04-01 22:27

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev i en news:9a7vc7$mq8$1@news.inet.tele.dk...
> Dansk Kabel TV er et TeleDanmark selskab.
> De erfaringer som jeg har gjort mig med deres K2 forbindelser, er ganske
> fint, du kan forvente en dovnload hastighed på omkring de 50 kb/sek.

Jeg har gjort mig samme erfaringer. Jeg fik min forbindelse den 3/3 og det
har kørt fint siden. Ihvert fald den del DK-TV har noget med at gøre. Hørte
I den Ringsted Syd Antenneforening??? Jeg prøvede dog supporten hos
DK-TV og kan fortælle at den, den dag i hvert fald, virkede fint.

Så du har noget at glæde dig til.

Collec2r
Som ikke får for lidt i løn - Der er bare for længe imellem udbetalingerne