Strømforsyning?
Fra : Morten Thor

Dato : 02-07-03 07:45

Hej!

Ude på alle forhandlersiderne, beskriver de at man skal huske at have en
stor strømforsyning i sin PC'er, hvis man har lidt forskelligt hardware i
den.

Jeg har en Aopen 250 watt siddene i min, der trækker:

AMD 2400+, DVD drev, DVD-brænder, floppy, Radeon 9500 Pro kort, SB Audigy 2,
80 GB HD, TV kort, firewirekort & netkort.

Jeg har aldrig haft nogle problemer, men kan jeg risikerer at ødelægget
noget, ved at min strømforsyning er for lille?

Med venlig hilsen

Morten Thor

Hjemmebiograf, besøg:
www.thornet.dk

Ved mail fjern "remove"

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-07-03 10:30

Morten Thor" <thor"remove wrote:
> Jeg har en Aopen 250 watt siddene i min, der trækker:
>
> AMD 2400+, DVD drev, DVD-brænder, floppy,
> Radeon 9500 Pro kort, SB Audigy 2, 80 GB HD,
> TV kort, firewirekort & netkort.

Jeg ville købe en større, 360W eller 400W.

> Jeg har aldrig haft nogle problemer, men kan jeg risikerer
> at ødelægget noget, ved at min strømforsyning er for lille?

Det mener jeg ikke, men jeg tror ikke din PC er særlig
stabil med denne PSU.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-07-03 11:47

Mikael Nørrelund Andersen <nospam@mikael-noerrelund.dk> wrote in

> Jeg ville købe en større, 360W eller 400W.

Men man skal lige være opmærksom på, at ikke alle PSU'er lever op til
hvad de lover mht. ydelse.

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/06/10/4637157
http://www6.tomshardware.com/howto/20021021/index.html
http://www6.tomshardware.com/howto/20030609/power_supplies-04.html

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Leony

Dato : 02-07-03 12:48

"Morten Thor" <thor"remove"@thornet.dk> skrev i en meddelelse

> Ude på alle forhandlersiderne, beskriver de at man skal huske at have
> en stor strømforsyning i sin PC'er, hvis man har lidt forskelligt
> hardware i den.

Forhandlerne vil jo gerne tjene lidt ekstra.

> [...]
> Jeg har aldrig haft nogle problemer, men kan jeg risikerer at
> ødelægget noget, ved at min strømforsyning er for lille?

Har selv en Aopen 250 Watts strømforsyning som trækker mit P4 system
uden problemer.

Hvis du ikke har haft problemer, så skal du ikke være nervøs. Det der
sker hvis strømforsyningen er for "lille" er ustabilitet.
Da du ikke har problemer er der ikke noget at frygte.

Du kan ikke ødelægge noget ved en for "lille" strømforsyning.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Thor

Dato : 02-07-03 15:37

Tak for svarene, jeg kører trygt videre, da jeg overhoved ingen problemer
har haft.

Med venlig hilsen

Morten Thor

Hjemmebiograf, besøg: