Menstruation
Fra : Søren Clausen

Dato : 18-07-03 11:39

Hejsa...

Jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med at svare på. Mig og min
kæreste er begyndt at dyrke beskyttet sex. Hun har ikke fået sin
menstruation denne gang. Hun er gået ca. en uge over nu. Vi tog en
graviditets test i onsdag, som viste sig at være negativ, men den er stadig
ikke kommet. Er dette normalt, og hvad kan det evt. skyldes....?? Jeg håber
virkelig at i kan hjælpe..??

Mvh. Søren Clausen

Fra : Helle

Dato : 18-07-03 20:52

"Søren Clausen" <Har@ingen.dk> wrote in message
> [...]
stadig
> ikke kommet. Er dette normalt, og hvad kan det evt. skyldes....?? Jeg

Har hun altid fået sin menstruation regelmæssigt? beskyttet sex? hvad mener
du med det? er hun lige startet på p-piller kan det godt give lidt
uregelmæssigheder i menstruationen. Synes I skulle tage at tale med lægen om
det - måske det er underlivsproblemer som lægen vil kunne finde frem til ved
en gynækologisk undersøgelse og samtidig kan lægen se om hun er gravid eller
ej.

Mvh Helle

Ps. Stress kan også give uregelmæssigheder i mens.

Fra : Søren Clausen

Dato : 18-07-03 21:01

Med meskyttet sex, mener jeg med kondom. Nej, det tror jeg ikke at hun
har.... Før vi begyndte at dyrke sex, holdte hun vist ikke så meget styr på
hvornår det kom, mene jeg tror det ikke............?????

Mvh. Søren

Fra : Helle

Dato : 18-07-03 21:39

> [...]
> har.... Før vi begyndte at dyrke sex, holdte hun vist ikke så meget styr

> hvornår det kom, mene jeg tror det ikke............?????

Vil det sige I har dyrket ubeskyttet sex men først for nylig er begynt at
dyrke beskyttet sex? Hvis ja, så tag til lægen - graviditet er der stor
risiko for.

Fra : Søren Clausen

Dato : 18-07-03 23:38

Nej nej, det er først her for nyligt at vi er begyndt at komme sammen, og
derved begyndt at dyrke sex. Vi har aldrig dyrket ubeskyttet sex. Men hun
sidder dog tit nøgen ovenpå mig, mens jeg har boksershorts på, kan det være
muligt at hun er blevet gravid af det, hvis jeg har haft udløsning lidt før,
og mine boksershorts så er lidt "våde"????

Fra : Helle

Dato : 19-07-03 12:02

> [...]
før,
> og mine boksershorts så er lidt "våde"????

Hmm, det ved jeg godt nok ikke. Jeg synes I skal gå til lægen og få det
undersøgt.

Mvh Helle

Fra : Steen

Dato : 19-07-03 21:55

"Søren Clausen" <Har@ingen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stadig
> ikke kommet. Er dette normalt, og hvad kan det evt. skyldes....?? Jeg

Det er set før, at naturen går over optugtelsen. Det er ikke altid en
ulempe.

Steen

Fra : Lise

Dato : 22-07-03 12:12

> [...]
stadig
> ikke kommet. Er dette normalt, og hvad kan det evt. skyldes....?? Jeg

Er din kæreste stoppet med p-piller? Kan meget vel give uregelmæssigheder i
menstruationscyklussen.

MVH Lise