Rammeside - internet problem
Fra : goofy

Dato : 16-07-03 18:28

Hej Ng.
Jeg har laver en hjemmeside i FP og som ramme.
Når jeg søger på f.eks google finder den også min side, men jeg kan kun
se een side og navigationpanelet er væk.
Er der en måde hvorpå jeg kan ændre dette?

Al hjælp modtages.
På forhånd tak

Steen Vinbæk

Fra : Fynbo

Dato : 16-07-03 19:44

Lav et link der peger på din index-side..Det er nok den eneste måde at gøre
det på når du bruger frames....

Fynbo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-07-03 19:54

> [...]

>se een side og navigationpanelet er væk.
>Er der en måde hvorpå jeg kan ændre dette?

Det bedste er at lade være med at bruge frames, brug noget
serverside, ssi, php eller asp til at inkludere det indhold som
skal gå igen på flere sider, hvis du har mulighed for at bruge
det på dit webhotel.

Du kan godt bruge et javascript til atr sørge for at siden åbner
i framesættet, men den vil altid hoppe til indexsiden, hvilket
gør at brugerne måske så har svært ved at finde den side de gerne
vil se.

Dog skulle http://www.echoecho.com/dk/jsframes.htm kunne bruges,
men det er en lidt langhåret løsning.

Evt. kunne du jo lave et link til din indexside, så kan folk gå
til denne, hvis de vil se noget mere på din site.

--
Knud

Fra : goofy

Dato : 16-07-03 21:30

Hej
Jeg takker for svarerne
> [...]
> serverside, ssi, php eller asp til at inkludere det indhold som
> skal gå igen på flere sider, hvis du har mulighed for at bruge

Problemet for mig er, at jeg ikke er særlig god til at lave hjemmesider,

> [...]
> i framesættet, men den vil altid hoppe til indexsiden, hvilket
> gør at brugerne måske så har svært ved at finde den side de gerne

Det kan jeg godt se, det er ikke sådan liiiige at lave for mig

> Evt. kunne du jo lave et link til din indexside, så kan folk gå
> til denne, hvis de vil se noget mere på din site.

Jeg tror jeg prøver denne løsning

Takker

Steen Vinbæk