Hvor skal jeg købe følgende DVD skiver?
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-03 13:32

Jeg skal have fat i kvalitets udgaver med god lyd og billede, helst
med spanske og/eller engelske undertekster. Ekstramateriale er
kærkomment, men dog sekundært i forhold til filmens kvalitet. Danske
butikker dur ikke med mindre det er online, og at de sender til
udlandet (Spanien)

Mulholland Drive
Tiger på spring drager i skjul
Ichi the Killer
Hypercube
xXx
Austin Powers 1+2+3
Memento R1
Top Secret
Predator 2
The Bourne Identity
Hero
Star Trek: Generations
Star Trek: Insurrection
Star Trek: Nemesis
The Transporter
Pi
Equilibrium

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-07-03 14:38

Lars Hoffmann wrote:

.....snip: en masse film

> Star Trek: Generations
> Star Trek: Insurrection

Jeg har købt disse to film til hver 100 kroner hos videoland.

Hvad med http://www.dvdoo.dk eller http://www.videoland.dk
De sender sikkert gerne til udlandet MOD forudbetaling.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-03 14:47

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> escribió en el mensaje
> [...]
>

> Hvad med http://www.dvdoo.dk eller http://www.videoland.dk
> De sender sikkert gerne til udlandet MOD forudbetaling.

Jo jo, hvis jeg nu bare skulle købe filmene var der sikkert mange
steder, men jeg vil gerne have fat i nogle ordentlige udgaver (og
naturligvis helst til en fornuftig pris). Forudbetaling gider jeg
ikke, hvis ikke de kan tage imod Visa eller Mastercard har det ingen
interesse. Anyway, tag for tippet med de to ST film, det vil jeg da
lige kigge på.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-07-03 15:10

Lars Hoffmann wrote:

> ... Anyway, tag for tippet med de to ST film, det vil jeg da
> lige kigge på.

Ta' et kig på Speciel edition-udgaverne af StarTrek-filmene. Der skulle
der være ekstramateriale med som siger guf.
Fx til ST:TVH (4. film) fulgte der en ekstra DVD med som havde
forskellige fysikeres snak om det videnskabelige i StarTrek.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-03 19:16

Carsten Riis escribió / skrev

> Ta' et kig p† Speciel edition-udgaverne af StarTrek-filmene. Der
> skulle der v‘re ekstramateriale med som siger guf.

Jeps, jeg mener det er I til IV der nu er kommet i Special
Edition/directors cut, resten følger med hver 3.-4. måned. Lidt surt for
de fans der har købt boxsættet med alle original cast filmene i en
ganske almindelig og kedelig udgave.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

--
www.intercambiodvd.com

Fra : Kurt Brixen

Dato : 16-07-03 15:21

On Wed, 16 Jul 2003 14:31:39 +0200, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
>kærkomment, men dog sekundært i forhold til filmens kvalitet. Danske
>butikker dur ikke med mindre det er online, og at de sender til

Kender du siden: http://www.dvd-basen.dk
- der kan du finde ud af hvilken udgave der er bedst.

Denne side for at finde ud af hvor de er billigst:
http://www.dvdpricecheck.co.uk/

- men som regel er det jo reg. 1 udgaven der har engelske
undertekster. Der er 2 steder jeg tit har handlet med, da de også er
de billigste:
http://www.futureent.com/
http://www.cd-wow.com
begge steder med Visa-kort.

Kurt Brixen

Fra : Gizkor

Dato : 16-07-03 17:41

> - men som regel er det jo reg. 1 udgaven der har engelske
> undertekster.

Jeg har nu aldrig oplevet, at en af mine reg.2 film ikke havde engelske
tekster. En af fordelene ved DVD er jo netop, at man slipper for
oversættelser, og i stedet kan bruge de engelske tekster som supplement.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-03 19:12

Gizkor escribió / skrev

> Jeg har nu aldrig oplevet, at en af mine reg.2 film ikke havde
> engelske tekster.

Det sker nu ofte. jeg vil tro at ca en trediedel af mine R2 skiver ikke
har undertekster på engelsk.

--
www.intercambiodvd.com

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-03 19:13

Kurt Brixen escribió / skrev

> http://www.futureent.com/
> http://www.cd-wow.com
> begge steder med Visa-kort.

Nogen der har handlet med http://www.cd-wow.com.hk og har bemærkninger
dertil?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

--
www.intercambiodvd.com

Fra : Steen

Dato : 16-07-03 18:09

On 16 Jul 2003 18:13:28 GMT, Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com>
wrote:

>Kurt Brixen escribió / skrev

>Nogen der har handlet med http://www.cd-wow.com.hk og har bemærkninger
>dertil?
>Med venlig hilsen
>Lars Hoffmann

jeg har handlet hos www.cd-wow.com der fik jeg to ny cd'er og en lidt
ændre dvd for 294,- kroner.

jeg modtog dem 6-7 dage efter bestilling afsendt fra England

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 16-07-03 21:22

Lars Hoffmann wrote:

> Nogen der har handlet med http://www.cd-wow.com.hk og har bemærkninger
> dertil?

Jeg har handlet der en 3-4 gange, og ud over at beløbet står i HK$, har det
virket fuldstændig som den "normale" cd-wow. Altså ingen told, moms eller
porte og ca. samme leveringstid.

Michael

Fra : Jeppe Moeller

Dato : 23-07-03 01:24

> Jeg har handlet der en 3-4 gange, og ud over at beløbet står i HK$, har
det
> virket fuldstændig som den "normale" cd-wow. Altså ingen told, moms eller
> porte og ca. samme leveringstid.

´sweet...
jeg troede der var told på.

on shoppingspree
/JeppeM

Fra : Kurt Brixen

Dato : 16-07-03 21:45

wrote:

>Nogen der har handlet med http://www.cd-wow.com.hk og har bemærkninger
>dertil?

Jeg har ikke selv handlet der (det er Hongkong afdelingen), men der er
flere i gruppen
dk.marked.privat.tv+video.dvd
der har skrevet at de har.

Prøv at kigge i gruppen. Selv om det er en markedsgruppe, er der meget
snak om hvor man køber dvd'er.

Kurt Brixen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 17-07-03 09:03

> Nogen der har handlet med http://www.cd-wow.com.hk og har bemærkninger
> dertil?

Samme fremgangsmåde og samme leveringstid som på forretningens andre
sider. Priserner er pga. vekselkursen ofte lavere end på .net og .com,
så den er værd at holde øje med. Til gengæld virker udvalget ikke helt
så stort. Jeg har selv lige fået første del af Inagakis Samurai-trilogi
(Criterion) hjem fra dem for sølle 138 kroner. Leveringen tog 5 dage
(inkl. weekend).

MVH
Jens

Fra : Per Moreau

Dato : 16-07-03 19:44

> Star Trek: Generations
> Star Trek: Insurrection
> Star Trek: Nemesis

Med henhold til disse er det klogt at lige vente med dem.
For som bekendt er Paramount ifærd med at udgive alle Star Trek filmene
som enten Special Ed eller Collectors Ed, hvor der med begge følger tonsvis
af ektra materiale med som er værd at vente på.
1-4 er udkommet som disse editions, og flere er på vej.

Mvh
Per M.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-03 20:09

Per Moreau escribió / skrev

> 1-4 er udkommet som disse editions, og flere er p† vej.

ok, tror du også Next generation år samme behandling?

--
www.intercambiodvd.com

Fra : Per Moreau

Dato : 17-07-03 09:21

> Per Moreau escribió / skrev

> ok, tror du også Next generation år samme behandling?
>
> --
> www.intercambiodvd.com

Nej, der er ingen planer sat for TNG endu.
Foreløbig var det kun 1-6 og snakken i krogen om Generations-Insurrection
som skulle komme som 2DVD boxes.
Men efter hvad jeg har ladet mig fortælle af en gammel CIC medarbejder der
stadig har en lille fod inde hos Paramount, snakker han om at ST5 er en
Directors Ed, med hidtil ukendte scener, men den plan kan de jo nå at droppe
endu, da der endu ikke er sat en premiere dato på den.

Mvh
Per M.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-07-03 14:29

Lars Hoffmann escribió / skrev

> Tiger på spring drager i skjul

Købt hos lokale DVD pusher, 12 euros for en 2 disc spec. ed. med DTS og
hele pisset.

> Ichi the Killer

Bestilt hos www.hongkonglegends.co.uk sammen med "Ninja in the dragons
den" 20 Euro for Ichi og 14 euro for Ninja in the Dragon's Den.

Limited Edition bestilt hos www.playusa.com (25 euro)

> Top Secret

Fandt den hos min lokale DVD pusher til 12 euros.

> Hero

så er den bestilt hos www.cd-wow.com.hk. Ca 15Euro for en 2 disc DTS ES
special edition. Det kan man da kalde fornuftig pris

Så har jeg lidt at se frem til

--
www.intercambiodvd.com