Fotogalleri...
Fra : Torben Brøndum

Dato : 15-07-03 12:09

hej igen,

Anvender FP2002. Hvordan kan jeg styre/formatere det areal, som galleriet
fylder (bredde) udover, at jeg kan sætte antal rækker. Mit problem er, at
jeg gerne vil have 2 rækker (lodret), men når jeg gør det, så udvider
galleriet min tabel så min template ikke længere ser korrekt ud. Hvad gør
jeg ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Lars

Dato : 31-07-03 16:52

Torben Brøndum wrote:
> [...]
når jeg gør
> det, så udvider galleriet min tabel så min template ikke

Hej Torben
Har du prøvet at bruge ACDSee ( jeg bruger version 3.0) -
den har en html-album creator!

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Medvind

Dato : 20-10-03 17:49

prøv evt. fotostation - den er god til hurtige gallerier - men det er
Photoshop også - og tag dem derefter ind i FP

--
Hilsen
Bent

Fra : Lars [8210]

Dato : 01-08-03 10:08

Torben Brøndum wrote:
> [...]
når jeg gør
> det, så udvider galleriet min tabel så min template ikke

Hej Torben

Prøv med ACDSee 's html album creator ( indbygget plugin i
min version 3) og så kan du redigere i FP efterfølgende....

Fra : Torben Brøndum

Dato : 20-08-03 21:25

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com>

> Prøv med ACDSee 's html album creator ( indbygget plugin i
> min version 3) og så kan du redigere i FP efterfølgende....

Har først lige Jeres svar nu

Ok, men har I lige overblikket på, hvordan jeg indarbejdet
et webalbum i en eksisterende FP template ?

Torben Brøndum

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-08-03 23:38

Lav filerne og importer dem i FP.