Afbudsrejse - tips søges
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 14-07-03 22:27

Vi er fem som gerne ville på en charterrejse i næste uge, men er det helt
umuligt at få afbudsrejser til fem personer?

Det skulle helst være spanien eller grækenland

på forhånd tak

Jeg har kigget på www.afbudsrejser.dk men der er ikke mange rejser rundt
omkring.

Jesper

Fra : Mose

Dato : 15-07-03 07:59

> Vi er fem som gerne ville på en charterrejse i næste uge, men er det helt
> umuligt at få afbudsrejser til fem personer?
>
> Det skulle helst være spanien eller grækenland

Du finder ikke den slags rejser på nettet, eneste mulighed er at ringe eller
tage ind til bureauet.

I skal dog ikke regne med at få smidt rejser i nakken - priserne sættes
efter efterspørgslen - og den er rimelig stor lige nu.

Jeg købte selv en to rejser til Kreta i går (MyTravel) med afgang torsdag.
De kostede kr. 3.495,- / stk., hvilket var ca. kr. 1.400,- under
katalogpris.

God ferie !

Mose

Fra : Anette

Dato : 15-07-03 12:59

"Jesper Larsen (Fjernxx)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> skrev
> [...]
> umuligt at få afbudsrejser til fem personer?
>
> Det skulle helst være spanien eller grækenland

Hvis vejret her holder, kan du måske være heldig på www.mytravel.dk .. MEN
5 mennesker kan nok blive lidt svært...... og billigt bliver det næppe ....
ca 3500-4000 per person for en uge....

Anette

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-07-03 16:26

Hej

"Jesper Larsen \(Fjernxx\)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote:

>Vi er fem som gerne ville på en charterrejse i næste uge, men er det helt
>umuligt at få afbudsrejser til fem personer?
>Det skulle helst være spanien eller grækenland

Hvor længe vil i blive væk ? - Lige pt. er der masser af 2 ugers rejser
til salg til meget lave priser (tidspunktet taget i betragtning).

Kig evt. på TV2's text-tv fra side 500 og frem. Kig også på
www.solfaktor.com/dk

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 15-07-03 19:19

Tak for hjælpen

Det blev 8 dage på rhodos - håber der er noget at se

prisen blev 3300 for et 2+ hotel