Mangel på Jern og B vitamin
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 14-07-03 09:30

Hej Gruppe

Jeg fik endelig her for et par uger siden konstateret hvor skoen trykker i
forbindelse med en konstant hovedpine siden nytår og flere års sløvhed...
(Ja, det var mig selv der først gik til læge der...). Jernmangel, mangel på
Bvitamin og et underligt stofskifte der, hvis de fik besked på at sende den
rette mængde hvad-det-nu-sender-ud ud ville være aaalt for højt, men
heldigvis giver den kirtel i halsen jo så besked på ikke at sende tilpas
ud... Lidt forvirrende... Ved det godt!

Nå, men hvosdan får jeg bedst muligt indtaget B og Jern? Jeg er begyndt at
ta' vitaminpiller for gravide, men hvad kan jeg ellers gøre? Er der nogen
madvarer med en masse B og jern i?

PFT.
Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-03 10:12

Rinnie Ilsøe wrote:

> Nå, men hvosdan får jeg bedst muligt indtaget B og Jern? Jeg er begyndt at
> ta' vitaminpiller for gravide, men hvad kan jeg ellers gøre? Er der nogen
> madvarer med en masse B og jern i?

Hvad har lægen sagt?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 14-07-03 10:34

> Hvad har lægen sagt?
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Vitaminpiller med ekstra Jern og B vitamin, men jeg mener... Der må være
mere jeg kan gøre, for der er dage hvor hovedpinen er ulidelig på trods af
jeg tar' vitaminpiller...

Rinnie

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-03 10:57

Rinnie Ilsøe wrote:

> Vitaminpiller med ekstra Jern og B vitamin, men jeg mener... Der må være
> mere jeg kan gøre, for der er dage hvor hovedpinen er ulidelig på trods af
> jeg tar' vitaminpiller...

Er du sikker på, at hovedpinen skyldes jern- og vitaminmanglen? Tag
eventuelt en ny snak med lægen, om der kan være en anden årsag, eller om
du eventuelt skal have en større dosis jern/B-vitamin.

--
Mvh. Kim Ludvigsen