Tykke hænder
Fra : Carl Jørgensen

Dato : 14-07-03 00:31

Jeg arbejder på boreplatform, da jeg rejste derud sidste gang følte jeg mig
rask som sædvanlig ,men efter 2 dage havde jeg kraftig kløe enkelte steder
på kroppen, men mest på oversiden af hånden, jeg kunne ikke lade være med at
klø kraftigt på det, så efter godt 6 timer var hånden ca. dobbelt tykkelse,
en overgang besvimede jeg.

Jeg kom på hospital, men var allerede ved afrejse bedre, lægen mente det var
overfølsomhed mod et eller andet og fik universal tabletter mod det, det
mente han at kunne se, det var jo lørdag.

Lige før jeg tog af sted sprøjtede jeg med Rount up i haven, kan det mon
være det??

Er der nogen som har haft samme sygdom.

På forhånd tak

Med venlig hilsen Carl Jørgensen