Hvem har købt en Ericsson T68I - Bond-Edit~
Fra : Cybersp@ce

Dato : 12-07-03 12:57

Hej alle !!!

Hvem har købt en Ericsson T68I - Bond-Edition ???

Kan i fortælle mig hvad der er i selve pakken udover Ericsson T68i.
Hvad i har givet for den og hvor i har købt den.

Har selv bestilten i Fona til den stolte pris af 1.299kr. + Mobil
Bonus-abonnement, (99Kr. i oprettelse + 30Kr./Mdr. i minimum 6 mdr.)
- d.v.s. købt+betalt, men ikke modtaget endnu, da han skulle have en
fra en anden afdeling.

På en tysk hjemme side så jeg at der var et "Bluetooth headset" med
(+Lygte+CD+Kortspil+Logoer+Baggrunde+???), men det siger Fona der ikke
er ???
Det var - udover at være James Bond-Fan, egentligt også derfor jeg
ville have denne model + farven er grå/(sølv?) og ikke den
hvide/lyseblå (Fisefarvet) ; )

Alle andre går jo ud i El-Giganten og køber en til
500kr.+TDC-abonnement.

Kontaktede enda Ericsson og snakkede med en amerikaner, (de danske
konsulenter var optaget - blev derfor viderestillet til ham).
Han fandt så ud af at der blev solgt to forskellige sæt i Danmark !!!

Så nu er jeg i vildrede med hvad der overhoved er i den box jeg får.
Da det viste sig at de 4 ud af de forretninger der skulle have den
liggende. fysisk ikke havde den.
Tilsidst fandt han en som havde været åbenet - men de bare havde vist
den til kunderne hvordan den så ud.
Havde på det tidspunkt allerede købt og betalt det hele.

Cybersp@ce
Smid evt. en mail - Al hjælp tages imod med kyshånd ; )

Cyberspace66@hotmail.com

Fra : JMo.

Dato : 12-07-03 14:19

Cyberspace66@hotmail.com (Cybersp@ce) wrote in

> På en tysk hjemme side så jeg at der var et "Bluetooth headset" med
> (+Lygte+CD+Kortspil+Logoer+Baggrunde+???), men det siger Fona der ikke
> er ???

Der er *ikke* noget Bluetooth headset med i pakken. Hardwaremæssigt er det
blot en T68i i Stellar Grey, hvor de har puttet en BlueTorch (IBT-20) med i
pakken.

Endivdere er der ganske rigtigt lagt nogle ekstra bagrunde + logo'er etc.
på telefonen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-07-03 16:57

"Cybersp@ce" <Cyberspace66@hotmail.com> wrote in message

> Alle andre går jo ud i El-Giganten og køber en til
> 500kr.+TDC-abonnement.

Er det noget du ved at den koster 500 i el-giganten ?

For de har den ellers til 999 med Orange...

Fra : Cybersp@ce

Dato : 12-07-03 23:09

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message news:<3f102fe6$0$83062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "Cybersp@ce" <Cyberspace66@hotmail.com> wrote in message

> Er det noget du ved at den koster 500 i el-giganten ?
>
> For de har den ellers til 999 med Orange...

Så har de haft tilbudet - troede bare de havde det endnu,
men du kan jo prøve at ringe derud og spørge om de stadig har
den billigere med TDC.

Hvis ikke så har TDC den selv til - mener det er 799kr.,
nu må du ikke lige hænge mig op på det da jeg kun lige så
deres tv-reklame helt kort.
Dermed er den da lidt billigere end de 999kr.
( = almindelige hvid/lyseblå-model).

Cybersp@ce

Cybespace66@hotmail.com