Sessions og cookies
Fra : RHO

Dato : 12-07-03 00:55

>hvordan har du sat din session styring op lokalt ?
>hvoddan er det sat op hos din udbyder ?

Jeg har benyttet php_info() til at chekke og justere at sessions fungere ens
på min localhost og og hos min udbyder

>Benytter din udbyder "trasns sessid", cookies, skal du selv indsætte
>session ideet ?

Jeg er ikke helt med på hvad du mener, Men jeg fandt ud af at jeg hos min
udbyder kan kalde en superglobal variable $_COOKIE["SESSID"] og denne er
ikke tilstede på min localhost. Hvordan får jeg den frem på min localhost ?

RHO

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 12-07-03 01:15

On Sat, 12 Jul 2003 01:55:18 +0200, "RHO" <dsl8955@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>ikke tilstede på min localhost. Hvordan får jeg den frem på min localhost ?

Du kan prøve med: $_COOKIE['PHPSESSID']
MVH Martin S

Fra : RHO

Dato : 12-07-03 01:18

> Du kan prøve med: $_COOKIE['PHPSESSID']
> MVH Martin S

Gav ikke noget resultat - Iøvrigt mister jeg også værdien af konstanter sat
med define()

RHO