Knode - resultater
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 11-07-03 17:07

Hej!

Jeg bruger Knode som nyhedslæser (standard i KDE 3.1/Linux) den er jeg sådan
set fint tilfreds med, men har alligevel et spørgsmål...

Når man kigger på listen af indlæg, har man ude i side, "Fra", "Linjer",
"Dato" og det er jo fint nok, dem ved jeg hvad er der får, men der er også
en der hedder "resultat" der står 0 (nul) ved alle indlæg, er der nogen der
ved vad den gør godt for?
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 11-07-03 16:11

Peter Sepstrup <peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> writes:

> [...]
> en der hedder "resultat" der står 0 (nul) ved alle indlæg, er der nogen der

Husker jeg ret, er det 'score' - dvs. hvor mange point et givent
indlæg har fået udfra de af dig tildelte regler. Du kan på den måde
sikre dig at tråde, du selv har startet får mange point og vises
øverst; at bestemte afsenderes tråde får minuspoint så du ikke ser dem
oma.

Nu er det ganske vist længe siden, jeg brugte knode, så jeg er ikke
helt sikker....

/Rasmus

Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 12-07-03 14:04

Rasmus Bøg Hansen skrev:

> [...]
> oma.
>
> Nu er det ganske vist længe siden, jeg brugte knode, så jeg er ikke

Smart nok... det må jeg lige have kigget nærmere på...
--
Mvh. Peter.