Saulabi, er den noget ved?
Fra : Rikke & Brian

Dato : 11-07-03 08:21

Hejsa

Har nogen set den Koreanske film Saulabi, og hvad kan man forvente.

Mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-07-03 14:39

On Fri, 11 Jul 2003 09:21:11 +0200, "Rikke & Brian"
<brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

>Hejsa
>
>Har nogen set den Koreanske film Saulabi, og hvad kan man forvente.
>
>Mvh. Brian

får dårlig review på imdb http://us.imdb.com/Title?0301808
Her kan du læse lidt om filmens handling
http://www.koreafilm.or.kr/english/W_FAHF_eng01.asp?p_dataid=05545

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : Rikke & Brian

Dato : 11-07-03 15:18

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja jeg har været inde og se der, men synes det er svært at bruge
anmeldelserne på IMDB til ret meget, da man ikke rigtig ved hvilke former
for film dem der anbefaler ellers ser. Ved godt at det er et klassisk
problem. Men her på dk.kultur er man efterhånden ved at danne sig et lille
billede af hvilke slags film de forskellige brugere kan li.

Mvh. Brian