Housebound
Fra : Heidi

Dato : 10-07-03 23:00

Jeg så den på tilbud hos Blockbuster i dag
http://us.imdb.com/Title?0160434
Nogle der har set den, og kan fortælle om den er noget værd,
uden væsentlige spoilere?

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 17-07-03 11:07

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message
> [...]
> Mvh. Heidi
> Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit

Jeg så den med et par gutter en aften, hvor den ene havde medbragt en
kæreste. Jeg kan så fortælle at vi ikke fandt meget gys i den film, men min
ene vens kæreste syntes det var en bragende film, mens alle os drenge var
tæt på at slukke flere gange..

Jeg ville ikke anbefale den... men det handler alt sammen om smag og behag
så måske vil du sagtens kunne lide den. Min egen vurdering er at den handler
for meget om hendes psyke og desuden er den alt for langsom om at komme
igang.

-->

Uden for mange spoilers handler det om en kvinde der er blevet voldtaget og
derefter lider af agorafobi (bange for åbne arealer) så hun bliver inde i
sit hus hvor hun sidder og kukke-lurer. En dag kommer der en ung skibs-kok
som lejer det ene værelse. Hver gang kvinden træder uden for en dør får hun
nogle anfald (vejrtrækningsproblemer osv) og det hjælper den unge mand hende
så lidt igennem. Desuden begynder kvinden at se flere og flere sære ting i
huset.

Er det bare hende der er sindsyg eller er det mon noget slemt på færde?

<måske spoiler>

__eksempel på de sære ting___
I kokkens mad begynder der at dukke fingre op og andre lækre sager, og
vægene i huset griber ud med arme efter den stakkels kvinde

</måske spoiler>

Mvh. Martin Ohlsson

Fra : Heidi

Dato : 18-07-03 13:33

Martin Ohlsson wrote:
> [...]
> men min ene vens kæreste syntes det var en bragende film, mens alle
> os drenge var tæt på at slukke flere gange..

Tak for svaret.
Det lyder som om det er en film jeg kun skal købe, hvis jeg
absolut ikke ved hvad jeg ellers skal bruge 99 kr. til - og det
sker nok ikke lige foreløbigt