Matrox G450 eller Asus AGP-V7100 GeForce2 ~
Fra : The Bad Guy

Dato : 01-04-01 14:50

Da jeg skal ud at investere i et nyt grafikkort til min 1200MHz T-bird ville
jeg lige vide:
1. Begge kort har Tv-out (via s-vhs) ikke?
2. Begge kort leveres uden en larmende blæser (altså en passiv)?

PS. Jeg spiller ikke 3D spil (eller alm. spil), men kunne jo komme til det

MVH
Lars

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 01-04-01 16:21

The Bad Guy wrote:

> [...]
> 2. Begge kort leveres uden en larmende blæser (altså en passiv)?
>
> PS. Jeg spiller ikke 3D spil (eller alm. spil),

Så er valget nemt - Matrox og så kommer du ikke til at spille spil

> men kunne jo komme til det

Ok, så skal du vælge GeForce, men hvis du kan finde et GeForce DDR eller SDR så
køb det i stedet selv om det er ældre for det er bedre.

Mvh

Bruno

Fra : N/A

Dato : 01-04-01 20:49

Fra : Lind

Dato : 01-04-01 20:49

Det skulle det ellers ikke have ry for, ifølge adskillelige datablade...

Fra : JSM

Dato : 02-04-01 00:15

"Lind" <martin_lind@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det skulle det ellers ikke have ry for, ifølge adskillelige datablade...

Da Geforce2Mx kom på gaden lavede en af vores leverandører af færdige
PC-systemer nogle ret omfattende tests af MX-versionen vs de andre
Geforcekort.
De fandt at MX'eren ydelsesmæssigt overall ligger på ca 90-95 % af hvad et
Geforce 1 præsterer og på ca. 85-90% af hvad et Geforce2 GTS kan præstere.
Til gengæld er MX-versionen _betydeligt_ billigere. Så når man kigger på
pris/ydelses forholdet så er MX-versionen en vinder.

/JSM