Sonofon
Fra : Henrik Hansen

Dato : 09-07-03 18:49

Hej,

Jeg har i går fået min Nokia 3310 låst op hos en Sonofon-forhandler,
telefonen er 14 måneder gammel, og er altså ude over bindingsperioden på
6 mdr. Telefonen blev låst op hva. Sonofon's selvbetjeningssystem, hvor
forhandleren indtaster IMEI nummer, og får en kode tilbage - altså ikke
noget 'fusk'.

Men i dag kan den ikke få forbindelse til nettet, den nægtes simpelthen
adgang til Sonofons netværk.

Er det noget nogen før har oplevet, at Sonofon 'chikanerer' deres kunder
på den måde ??? - for så er det farvel Sonofon efter 10 år...

/Henrik

Fra : Claus Andersen

Dato : 10-07-03 16:26

Jeg går ud fra at du stadigvæk er kunde hos Sonofon?
Har du prøvet at kontrollere om din opsætning for valg af net er korrekt?

Jeg har blandt andet en firma mobil med Sonofon abonoment, og p.g.a.
problemer med automatisk netværk blev vi alle bedt om at vælge Sonofon som
manuel indstilling i telefonen.
Herefter har der ikke været noget problem.

Håber det virker
Hilsen
Claus