Investor til markedsføring og produktion a~
Fra : Kasper Bach

Dato : 09-07-03 11:38

Investor til brugsmodelregistreret idé i Patentdirektorartet indenfor autobranchen
søges, - dette er ikke spam elign, - jeg søger simpelt hen en seriøs investor til
at markedsføre og producere mit produkt, - jeg kan af gode grunde ikke komme
nærmere ind på hvad mit produkt er, - dog kan jeg sige at det er beregnet til
beskyttlese af biler i parkeringssituationer (der hvor 80 procent af alle
bilskader opstår) og at det har fået en meget positiv modtagelse af forskellige
test personer der har afprøvet det, - samt mange henvendelser fra folk med
sætninger som "hvor har du købt den? etc."
Det kan godt være at dette måske ikke er det helt rette forum, - jeg undskylder på
forhånd, - hvis du/I kan forslå mig en eller anden måde at komme i kontakt med
evt. investorer er jeg meget interesseret i at høre nærmere.

vh
Kasper Bach
bach_gislinge@hotmail.com

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.115.12)

Fra : morten sorensen

Dato : 09-07-03 11:57

Kasper Bach wrote:

> [...]
> forhånd, - hvis du/I kan forslå mig en eller anden måde at komme i kontakt med
> evt. investorer er jeg meget interesseret i at høre nærmere.

Måske dk.erhverv var mere relevant ?

FUT dk.erhverv - svar til dette indlæg ender i nævnte gruppe

morten sorensen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 09-07-03 13:02

> Måske dk.erhverv var mere relevant ?

Nej, tak.

> FUT dk.erhverv - svar til dette indlæg ender i nævnte gruppe

dk.opslag er stedet til den slags.