Andet multimedie
bentjuul 3670
Clipart
Fra : Therese

Dato : 08-07-03 16:08

Hej NG

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde nogen cliparts.
Det skal være af den type med en sort person, der laver et eller andet.
Altså nogle helt simple tegninger uden farver. Der findes nogle enkelte i
word.
Jeg har søgt på alt muligt i google, men kan kun finde sider med mere
komplicerede tegninger med farver osv. Det er lige præcis denne bestemte
serie med den sorte man, jeg skal bruge.
(De skal bruges til en indbydelse, der skal laves på farvet papir)

Hvis det hører bedre til i en anden gruppe, vil jeg også gerne vide det
På forhånd tak...

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Morten Lind

Dato : 09-07-03 09:59

Therese <therese@SLETelverdalen.dk> wrote:

> [...]
> (De skal bruges til en indbydelse, der skal laves på farvet papir)
>
> Hvis det hører bedre til i en anden gruppe, vil jeg også gerne vide det

Øh.....hej Therese.......

Er det meningen, at din hjemmeside skal se sådan ud?

http://mortenlind.dk/diverse_rod/elver.pdf

Det er en PDF, du downloader - et skærmbillede af din hjemmeside/et
udsnit

Hej fra
Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : emj

Dato : 09-07-03 15:24

On Wed, 9 Jul 2003 10:58:49 +0200, mortenlind@mac.com (Morten Lind)
wrote:

>Øh.....hej Therese.......
>
>Er det meningen, at din hjemmeside skal se sådan ud?
>
>http://mortenlind.dk/diverse_rod/elver.pdf

Mon ikke du selv skulle få opdateret din browser. Der er ikke noget i
vejen med Thereses hjemmeside i hverken Netscape eller MSIE og den ser
ikke ud, som din *.pdf-fil viser.
Hilsen emj

Fra : B N

Dato : 10-07-03 01:27

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message
> [...]
> (De skal bruges til en indbydelse, der skal laves på farvet papir)
>
> Hvis det hører bedre til i en anden gruppe, vil jeg også gerne vide det

Hej Therese

Når du inde i Word vil indsætte et clipart, kan du i øverste linie prøve at
trykke på knappen "Clips Online" (ved ikke hvad den hedder i den danske
version), så kommer du ud på en side med en masse cliparts.

B N

Fra : hcma

Dato : 11-07-03 11:14

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (De skal bruges til en indbydelse, der skal laves på farvet papir)
>
> Hvis det hører bedre til i en anden gruppe, vil jeg også gerne vide det

Hvis det er ScreenBeans du leder efter, kan du prøve her:
http://dgl.microsoft.com/?tLCID=da&nInterface=0
Søg efter screen beans

m v h
HC