Andet multimedie
bentjuul 3670
Søges : Clipart af rede
Fra : Kim Larsen

Dato : 01-04-01 13:10

Hej

Jeg kunne godt bruge en clipart af en rede. Det som jeg leder efter, er
nærmest en ørnerede - altså af den type, hvor grene alene er flettede
sammen.

Nogen som kan hjælpe ?

Kim
webpoint@gmx.net

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-04-01 13:42

Hej Kim

Der er et par stykker i CorelDraw pakken. Noget specielt filformat du vil
have den/dem i ?
filnavne: bnest nestegg swallow hvis du har pakken

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Kim Larsen <webpoint@gmx.net> skrev i en

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-04-01 22:12

Har desværre ikke pakken, men mon ikke PSP 6.0 kan æde alle de gængse
formater.

Så hvis du gider ? er Du velkommen til at maile dem !

Kim Larsen
Webpoint@gmx.net

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-04-01 15:50