Email på se t68i
Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 06-07-03 22:16

Hejsa,

Tlf. Sony-Ericsson T68i
Abonn. Telmore

Før jeg meldte mig til GPRS kunne jeg hente pop3 mails ned på min mobilos.
Men når jeg gør det med GPRS - så skriver den bare "finder server" også sker
der ikke mere.

Mit andet problem. Jeg har 4 emails liggende i min email indbakke - jeg kan
godt markere dem til sletning, men de bliver ved med at ligge der. Hvordan
får jeg dem slettet???

Mvh.

Thomas

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-07-03 22:57

Thomas K. Østerbye skrev Søndag den 6. juli 2003 23:15 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Før jeg meldte mig til GPRS kunne jeg hente pop3 mails ned på min
> mobilos. Men når jeg gør det med GPRS - så skriver den bare "finder
> server" også sker der ikke mere.

Du bruger sikkert samme GPRS profil som til WAP?
Det skal du ikke du skal oprette en ny, og så ændre APN fra WAP til
INTERNET, så virker det igen. Husk lige at ændre opkaldsprofil også,,,

> Mit andet problem. Jeg har 4 emails liggende i min email indbakke -
> jeg kan godt markere dem til sletning, men de bliver ved med at ligge
> der. Hvordan får jeg dem slettet???

Når du har makeret dem til sletning, så bliver de slettet når du
sender/henter nye mail. Så det er klart nok at du har besvær med at få
dem slettet lige pt.

Ivar Madsen

Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 07-07-03 16:47

Tusind mange tak - det var lige hvad der skulle til. Nu funker det bare
perfekt.

Mvh. Thomas