hundepension v. silkeborg
Fra : JD

Dato : 05-07-03 15:16

Hejsa NG

Jeg skal, pga mit arbejde, bo i slkeborg området i 3 md. fra 1ste aug.
Jeg har min hund med mig og jeg får med sikkerhed brug for en hunde pension
et par gange eller 3.
Jeg har søgt på nettet efter pensioner i området, men uden held
Derfor tækte jeg at der måske var nogle her som havde kandskab til
hundepensioner i silkeborg området?

På forhånd tak
Jakob

Fra : Hansen

Dato : 06-07-03 08:30

"JD" <jddkunetd@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har søgt på nettet efter pensioner i området, men uden held
> Derfor tækte jeg at der måske var nogle her som havde kandskab til

Hej Jakob

Vi bruger Tollund hundepension.

Du kan se mere på www.tollund-hundepension.dk

Venlig hilsen michael og Indy

Fra : BN

Dato : 06-07-03 17:28

"Hansen" <madsen-hansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Vi bruger Tollund hundepension.
>
> Du kan se mere på www.tollund-hundepension.dk
>
> Venlig hilsen michael og Indy

Hejsa

Da vi boede i herning, fik jeg også passet min hund ved
Tollund-hundepension.
Da jeg ikke havde mulighed for at aflevere hende, fik jeg hende hentet og
bragt hjem igen. Sandra havde det fint derude og ejeren, som hentede hende
var meget flink, så umiddelbart kan jeg godt anbefale denne pension.

Hilsen BN