www.Ebay.com .... problem
Fra : Mads

Dato : 05-07-03 12:58

Hej alle Jura eksperter.

Sagen er den at jeg ved en fejl inde på ebay.com kom til at trykke på en
knap der betød
at jeg købte et item med det samme.

Sælger siger at det er i orden med ham at jeg trækker mit "bud" tilbage da
jeg i forvejen
har et item magen til det jeg kom til at købe
Sælger siger dog blot at jeg selv skal kontakte ebay om mit "svigt"....
Men jeg kan ikke få kontakt til ebay og ved nu ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg er helt ny på ebay og anede derfor ikke hvad mit tryk betød:( tro mig
man skulle blot trykke på en lille knap som jeg faktisk troede betød at
man kiggede nærmere på det pågældende item.

Sagen er nu: Hvad kan der ske:

Kan jeg ikke bare vælge at sige at ok jeg vil ikke have noget med det at
gøre og
hvis sælger sender(sælger bor i usa) noget så nægter jeg at modtage det hvis
det altså
er sendt pr efterkrav, jeg kan ikke forstille mig at sælger sender det
pågældende item
helt ovre fra usa uden pr efterkrav.

Det lyder som om at sælger ikke rigtig gider at fikse det imellem os 2 som
ebay ellers
generalt mener at sådanne ting skal løses, fordi sælger vil have nogle
points eller lignende..

Hvad ville i gøre....?

mvh Mads