Mobiltelefon med diktafon, min. 2 t.
Fra : Jakob Munck

Dato : 05-07-03 07:13

Markedet for mobiltelefoner er noget uoverskueligt for mig, men måske kan
nogen hjælpe lidt. Jeg er på udkig efter en mobiltelefon med indbygget
diktafon/voice recorder, og den skal mindst kunne optage 2 timer uden
ophold. Desuden skal den have indbygget højttaler, så man kan høre det
indspillede uden at anvende hovedtelefoner. Har den så tilmed USB-port, så
talefilerne kan overføres til pc, så er det helt perfekt.

Siemens SL45 har en del af dette, men så vidt jeg kan se har den ikke
højttaler indbygget, og det er en mangel.

Hvilke andre bud er der på disse specifikationer?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 05-07-03 09:29

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> højttaler indbygget, og det er en mangel.
>
> Hvilke andre bud er der på disse specifikationer?

SPV ?

\MK

Fra : Jakob Munck

Dato : 05-07-03 10:03

> SPV ?

Mit spørgsmål er hvilke mobiltelefoner der har disse specifikationer?

v.h.
Jakob

Fra : Rune Manscher

Dato : 05-07-03 10:10

> Mit spørgsmål er hvilke mobiltelefoner der har disse specifikationer?

Og Morten foreslår en SPV:

http://orange.dk/spv

*Rune

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-07-03 10:14

Jakob Munck skrev:

>Mit spørgsmål er hvilke mobiltelefoner der har disse specifikationer?

Og Mortens svar er (vel?), at han mener at Orange SPV måske kan klare
det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Jakob Munck

Dato : 05-07-03 10:48

OK, så forstår jeg.

Men oplysningerne om SPV siger intet om dens egenskaber som diktafon.
Optagetid? Lydkvalitet? etc.

http://orange.dk/spv/spv/specifikationer/

v.h.
Jakob

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-07-03 10:57

Jakob Munck skrev:

>Men oplysningerne om SPV siger intet om dens egenskaber som diktafon.
>Optagetid? Lydkvalitet? etc.

Du kan jo selv ligge programmer i SPV - det er en lille computer. Der
må helt sikkert findes programmer der kan det du ønsker, selvom disse
måske ikke leveres med telefonen.

Jeg ved ikke særlig meget om SPV, men kravene til selve 'maskinen' må
blot være en højttaler og en brugbar mikrofon. Diktafonprogrammet (og
plads til indspilninger), kan jeg ikke forestille mig kan være noget
problem, da du bare kan købe SD-kort (hukommelseskort) i den størrelse
du har brug for - og sætte i.

Der følger en 'cradle' med til SPVen, som tilsluttes USB-porten og
SPVen - så kan du flytte data frem og tilbage mellem PC/SPV.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 05-07-03 12:45

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> Jeg ved ikke særlig meget om SPV, men kravene til selve 'maskinen' må
> blot være en højttaler og en brugbar mikrofon.

Der kan findes meget mere omkring denne telefon hvis man søger via dens
rigtige navn: HTC Canary

\MK

Fra : KGB

Dato : 05-07-03 11:55

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke andre bud er der på disse specifikationer?

P800 (?)

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Maze

Dato : 05-07-03 12:41

KGB wrote:
> P800 (?)

Også mit bedste bud.

Kender forresten en, der har en til salg, hvis det har interesse.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..