Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilken skærm?
Fra : Jimmy

Dato : 04-07-03 17:49

Hej

Hvilken skærm anvender grafikere, der producerer til tryk?

Jeg søger en 21", og har fået at vide, at man skal tage en Sony, Panasonic,
Philips eller Viewsonic.
Det råd gjorde mig ikke klogere

Jeg vil selv sværge til ViewSonic, men kan I anbefale en 21" ?

Mvh
Jimmy

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 04-07-03 20:53

Jimmy <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote:
> Hej
>
> Hvilken skærm anvender grafikere, der producerer til tryk?
>
> Jeg søger en 21", og har fået at vide, at man skal tage en Sony,
> Panasonic, Philips eller Viewsonic.

Hos os bruger vi 2 stk. Formac. En 22" og en 17" til alle menuerne.

M.v.h
Niels

Fra : Jesper Andersen

Dato : 06-07-03 11:18

Hvilken grafiksetup vil I i anbefale til et Geforce 4 MKX 420 i Unreal
2003?????

MVH.

Jesper Andersen

Fra : Jesper Andersen