Leje af bil i Sunny Beach Bulgarien
Fra : Heidi og Arnt lund

Dato : 04-07-03 16:51

Hej,

Er der nogen som har erfaringer med leje af bil i Sunny Beach Bulgarien:
* Pris?
* Et godt sted at leje den?
* Standard (fx modeller, aircon, selepuder til børn m.v.)?
* Sikkerhed: Veje, øvrige billister, tyverier?

Venlig hilsen

Familien Lund

Fra : Brian Ebbesen

Dato : 09-07-03 08:40

Hej

Jeg vil ikke anbefale at leje bil i Bulgarien - det er nemmere og sikkert
også billigere at få en taxa til at køre Jer. De er til at tale med der nede
og I kan sagtens hyre en taxa en hel eller halv dag alt efter hvad I har
brug for. Husk at aftale prisen på forhånd så intet kan misforstås.....

Go tur

Brian

Fra : Jesper

Dato : 19-07-03 17:06

Vi lejede for snart 5 år siden bil i Sunny Beach.
Gammel gyngehest af en Hyundai, men der var 4 hjul og en motor.... mere
forlanger jeg ikke ;)

Vi kørte længere ture ind i landet, ingen problemer og Bulgarien var MEGET
anderledes væk fra kysten... klart en billeje værd. Det eneste farlige på
vejene vi mødte var hestevogne og æselkærrer uden lys på.

Har absolut ingen erindring om hverken priser eller udlejer, men det var
billigt og det fungerede efter hensigten.

Mikkel