Læse NG over WAP?
Fra : Max[DK]

Dato : 04-07-03 08:34

Er her nogen som ved om man kan det?

/Max

Fra : *Gavtyven*

Dato : 04-07-03 08:49

Hvad mener du ??

"Max[DK]" <maxses@hotmail.comFJERN> skrev i en meddelelse
news:be3akv$duq$1@sunsite.dk...
> Er her nogen som ved om man kan det?
>
> /Max

Fra : Max[DK]

Dato : 04-07-03 08:58

Om man kan læse nyhedsgrupperne nogen steder(med wap)

Mvh MAx

Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-07-03 10:15

> Om man kan læse nyhedsgrupperne nogen steder(med wap)

Jeg véd at man kan læse sin Yahoo-mail med wap. Jeg husker ikke lige
adressen, men jeg kan finde ud af det hvis det har nogens interesse.

Claus

Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-07-03 11:53

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Max[DK]" <maxses@hotmail.comFJERN> skrev i en meddelelse

> Jeg véd at man kan læse sin Yahoo-mail med wap. Jeg husker ikke lige
> adressen, men jeg kan finde ud af det hvis det har nogens interesse.

Fandt den lige:

http://dk.wap.yahoo.com/

Claus

Fra : Jacob Riis

Dato : 04-07-03 12:38

> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fandt den lige:
>
> http://dk.wap.yahoo.com/
>
> Claus

kan den læse nyhedsgrupper?

--
Jacob

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-07-03 18:35

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

> kan den læse nyhedsgrupper?

Nej, desværre ikke, og jeg véd godt at det var OT at bringe den i forhold til
subjekt, men måske er der nogen der kunne have glæde at det link jeg bragte.
Sorry.

Claus

Fra : Jacob Riis

Dato : 09-07-03 19:59

> [...]
til
> subjekt, men måske er der nogen der kunne have glæde at det link jeg

Det er en rigtig fin side du har fundet der, jeg har selv en yahoo ID så jeg
var glad for linket. Nu kan jeg tjekke mine aktiekurser , se nyheder og
vejrudsigter og kigge efter mail ude i solen med min mobil. Men som du selv
siger er det ikke en god at poste dit indlæg i en tråd om nyhedsgrupper.

Opret evt. din egen tråd om yahoo WAP tjenesten, jeg ved at der er flere her
i gruppen der har efterspurgt nogle kvalitets WAP links.

--
Jacob