Bluetooth og Webspeed
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 04-07-03 07:00

Hej i regnen

Jeg har spurgt i tele.internet.kabelmodem men ikke fået et svar endnu,
så jeg prøver her.
Jeg har en Sandberg USB to BT dongle til min SE t610, og forbindelsen
med telefonen virker udmærket.
Men efter denne nye installation, er der et eller andet der afbryder min
Webspeed forbindelse hele tiden. Forbindelsen kommer igen, uden at jeg
behøver at gøre noget, andet end at vente, men det tager ca. 30 sek,
inden der er forbindelse igen.
Har prøvet at tage donglen ud, hjælper ikke. Men når jeg afinstallerer
driveren er alt godt igen.
Har skrevet med Sandberg support, men de kan ikke hjælpe.
Nogen tips?

Win 98 first editon
Webspeed modem SB 4100 tilsluttet netkort
D-Link 604
Zone Alarm (har prøvet at slukke, hjalp ikke)
Derudover scanner og printer tilsluttet USB porte, men de er sjældent
tændt.

M.v.h
Niels

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 04-07-03 09:23

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> wrote:
> [...]
> min Webspeed forbindelse hele tiden. Forbindelsen kommer igen, uden
> at jeg behøver at gøre noget, andet end at vente, men det tager ca.

Hej igen

Vil lige tilføje, at jeg nu har konstateret at den afbryder forbindelsen
med et fast interval på 5 min. og derefter tager det 55 sek. for
maskinen at få forbindelse igen.

M.v.h
Niels

Fra : Tom

Dato : 04-07-03 10:49

> Har skrevet med Sandberg support, men de kan ikke hjælpe.
> Nogen tips?
>
> Win 98 first editon

Jeg tror nu nok jeg ville forsøge med en lidt nyere version af windows. Det
virker fint med Win 2000 og XP og jeg mener at have læst at Bluetooth og de
gamle windows versioner ikke passer sammen.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK