Grafikkortes belastning af CPU
Fra : Harriet

Dato : 01-04-01 07:49

Jeg har AMD k2/3D now på 266 Mhz, 163 Mb ram.
Kan den køre med et Nvidia TNT PCI 32 Mb ram?
Kan min CPU magte opgaven?

Venligst

Harriet

Fra : martin

Dato : 01-04-01 11:10

> Jeg har AMD k2/3D now på 266 Mhz, 163 Mb ram.
> Kan den køre med et Nvidia TNT PCI 32 Mb ram?
> Kan min CPU magte opgaven?

TNT og AMD har så store problemer med at snakke med hinanden at du kun vil
få fornuftig 2D
-Martin

Fra : Nic

Dato : 01-04-01 11:10

Hvad er det for noget l*rt at lukke ud?!? :)

Jeg havde da et TNT2 Ultra med en athlon TB - Rullede da max

Nic

Fra : DWM

Dato : 01-04-01 11:35

"Nic" <newsNOSPAM@fogh.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for noget l*rt at lukke ud?!? :)
>
> Jeg havde da et TNT2 Ultra med en athlon TB - Rullede da max

Nu var det altså ikke en Athlon TB som personen der spurgte havde.
K6-2 er absolut ikke det bedste sammen med TNT chipset.
Hvis det var mig vil jeg vælge Voodoo 3.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Christian Mygind

Dato : 01-04-01 12:18

"Harriet" <free4pass@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har AMD k2/3D now på 266 Mhz, 163 Mb ram.
> Kan den køre med et Nvidia TNT PCI 32 Mb ram?
> Kan min CPU magte opgaven?

Ja den kan, selvom en cpu-opgradering ikke ville være en dum ide. Hvis du
maskine kan køre en 266 mhz K6 kan den sandsynligvis også køre en dobbelt så
hurtig K62-500, der fåes ny for ~en plovmand.

/Chr