Anbefalinger: PHP ImageGallery og GuestBoo~
Fra : Brian Pedersen

Dato : 04-07-03 09:59

Hej NG!

Har I nogle anbefalinger af de frie PHP ImageGallery, Guestbook og evt.
Newspublisher, hvor de kan downloades? Jeg har kigget på www.hotscripts.com,
men har i nogle PHP-scripts I kan anbefale?

ImageGallery: Må gerne være med web-upload af billeder og kunne autogenerere
thumbnails, samt kunne håndtere kommentarer til hvert billede, fra
administrators side.

Guestbook: En gæstebog

Newspublisher: Skulle kunne vise de seneste 5 nyheder med overskrifter, og
ved klik på overskrift vises resten af meddelelse og der er kun admin der
kan tilføje nyheder.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Venligst

Brian

PS. det hele er til privat brug, da jeg vil bruge det til beskrivelse af
mine rejser.

Fra : KBJ

Dato : 04-07-03 10:39

> Newspublisher: Skulle kunne vise de seneste 5 nyheder med overskrifter, og
> ved klik på overskrift vises resten af meddelelse og der er kun admin der
> kan tilføje nyheder.

Jeg har med stor succes anvendt http://cafelog.com/ men om det dækker dine
behov ved jeg ikke.

Iz