Indkøbskurv??
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 03-07-03 22:39

Jeg har nu søgt i googlegroups i ca. en uge (ok, lidt overdrevet for
at finde en løsning ang. indkøbskurv til en webside
jeg har gang i, jeg har ikke fundet noget der kunne bruges,
de fleste henviser til noget udenlandsk host værk, hvilket jeg
ikke er interesseret i, det skal være Dansk, helst nemt, og noget
der er til at komme til for penge, jeg er også villig til evt. at betale mig fra
det hvis en kunne sætte det op for mig, mail mig evt. privat.
Men ellers er jeg åben for stort set alt, forslag osv.

--
MVH
Tommy Nielsen

Fra : Madelain

Dato : 04-07-03 18:00

Hejsa Tommy

Hvad mener du med en indkøbskurv??
Har du skrevet resten af "butikken" ?, i såfald, hvad er det skrevet i ASP
eller JavaScript eller noget helt 3.

Hans

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 05-07-03 23:05

> Hvad mener du med en indkøbskurv??

Sådan en man putter ting i, regner sammen osv

> Har du skrevet resten af "butikken" ?, i såfald, hvad er det skrevet i ASP
> eller JavaScript eller noget helt 3.

Det meste er skrevet, og det er lavet i Frontpage.
--
MVH
Tommy Nielsen

Fra : Madelain

Dato : 06-07-03 00:36

Hejsa

Hvis du laver indkøbskurven i FrontPage, er du nødt til at likke på fanen
HTML og programmer manelt. Hvilket kan gøres enten i ASP, eller JavaScripe,
evnt.PP, men det har jeg ingen erfarng med.

Jeg har lavet en simpel indkøbskurv på flg. adr. www.pallefabrikken.dk er
det sådan noget i den stil du søger ?