Sunset Beach Club, Spanien
Fra : Michael Orlien

Dato : 03-07-03 13:48

Hvis du er timeshare ejer på Sunset Beach Club, Benalmádena, Costa del Sol,
Spanien, og bor i Skandinavien, kan du blive medlem a Dansk Sunset Beach
Gruppe, som er en forening, der varetager dine interesser. Vi har over 125
medlemmer i Skandinavien.

§ 2

FORMÅL

Skabe tryghed for ejere af timeshares på Sunset Beach Club igennem:

· Øget styrke overfor ejeren af Sunset Beach Club

· Øget indflydelse på bestyrelsen for Sunset Beach Club

· Øget information fra bestyrelsen for Sunset Beach Club

· Øget information fra ejeren af Sunset Beach Club

· Øget information fra RCI

· Bedre viden om rettigheder/muligheder

Arbejde for dansk repræsentation i bestyrelsen

Arbejde for at den gode standard, Sunset Beach Club har i dag, udbygges

Arbejde for etablering af aftaler m.v. som kan forbedre medlemmernes ferie i
form af besparelser m.v.

Arbejde for at vedligeholdelsesomkostningerne holdes på et rimeligt niveau

Udveksling af erfaringer

Rejsetips

Kontakt orlien@tiscali.dk

Med venlig hilsen

Michael Orlien

Formand for Dansk Sunset Beach Gruppe

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-07-03 19:02

Michael Orlien wrote:
> Hvis du er timeshare ejer på Sunset Beach Club, Benalmádena, Costa del Sol,
> Spanien, og bor i Skandinavien, kan du blive medlem a Dansk Sunset Beach

Klip

Du må ikke sende indlæg som dette i denne gruppe.

Brug dk.opslag eller andre passende grupper.

Slet dit indlæg.

Se her for at lære hvordan man gør i nyhedsgrupper: www.usenet.dk

Mvh. Jørgen

Fra : Michael Orlien

Dato : 04-07-03 00:03

Tak for det, Jørgen, men som du kan se er det en forening kun for medlemmer.
Jeg fandt ikke noget brugbart under dk.fritid.

Ved gennemlæsning af dk.opslag lignede det en blanding af kræmmermarked og
mudderkastning.

Har du et bedre forslag til en placering?

Mvh

Michael