Ringetone til N6610
Fra : Torben Leander Ander~

Dato : 03-07-03 06:58

Hej i NG.

Jeg er blevet lidt træt af de popsmarte ringetoner, der er i min telefon.
Kender i et sted hvor man kan købe/hente en helt almindelig Ring Ring. De
har lagt en i N3510I, så det undre mig at de ikke har gjort det i deres dyre
telefoner.

Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-07-03 07:22

"Torben Leander Andersen" wrote in message
> Jeg er blevet lidt træt af de popsmarte ringetoner, der er i min telefon.
> Kender i et sted hvor man kan købe/hente en helt almindelig Ring Ring.

Ja....!

Du kan evt også lige få adressen http://www.xgryde.dk/wap.wml og så er
det bare under poly tones.... Der er deskphone, ring.ring og ring. De lyder
alle som ring ring ....

Hygge...
Daniel

Fra : peter

Dato : 03-07-03 21:33

når jeg går ind på xgryde, så skiver den "ukendt filformat" uandset om det
er poly eller billeder??
hvad gør jeg forkert?? det er en 6610
på forhånd tak!

vh peter

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 04-07-03 06:59

"peter" wrote in message
> når jeg går ind på xgryde, så skiver den "ukendt filformat" uandset om det
> er poly eller billeder??
> hvad gør jeg forkert?? det er en 6610

Jeg må desværre melde fisk! Lige på xgryde kan jeg fint hente (også en 6610,
Telmore), men er også ude for nogle sider hvor den siger det samme. Prøv,
når du henter fra xgryde, at sætte Sessionstilstand til kontinuerlig......
Det skulle nogengange hjælpe.

Hygge...
Daniel

Fra : Torben Leander Ander~

Dato : 04-07-03 07:11

> [...]
> når du henter fra xgryde, at sætte Sessionstilstand til kontinuerlig......

Tak for svar, men er det ikke muligt at købe ring,ring via internet, da jeg
ikke er så stærk i at bruge min WAP.

Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : Torben Leander Ander~

Dato : 04-07-03 07:26

Hej igen.

Jeg har fundet en ring, ring på nedenstående link.
http://www.smsfactory.no/absolutmobil_dk/Ringetoner.asp?KategoriID=14

Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : Rander

Dato : 04-07-03 13:25

Fri, 4 Jul 2003 08:26:10 +0200 brugte Torben Leander Andersen 9 linier på
at fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg har fundet en ring, ring på nedenstående link.
> http://www.smsfactory.no/absolutmobil_dk/Ringetoner.asp?KategoriID=14

Æv, de har ikke den jeg er på jagt efter...

Er der ikke en eller anden der har den tone DSB bruger (brugte?) i
højttaleranlægget, vistnok kun på Hovedbanegården? Jeg har engang hørt
noget om at den består af tonerne D, S og B (logisk nok), og jeg synes at
den ville være genial at have som SMS-tone!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Imitation er den ærligste form for smiger. (Charles Caleb Colton)