Andet multimedie
bentjuul 3670
Spider i XP
Fra : JapJap

Dato : 02-07-03 22:07

Hej
Jeg ville lige høre om der findes en kopi af spider, fra Windows XP, der kan
køre på en gammel Windows 98 maskine.

Venlig hilsen
Jacob

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-07-03 23:24

"JapJap" <jp31@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg ville lige høre om der findes en kopi af spider, fra Windows XP, der
> [...]

Du er da kommet helt galt i byen her
Her snakker vi grafik, ikke spil eller styresystemer.

Kim Larsen

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 05-07-03 15:23

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i dk.edb.grafik:

>"JapJap" <jp31@get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Du er da kommet helt galt i byen her
>Her snakker vi grafik, ikke spil eller styresystemer.

Ja, men han er ikke nødvendigvis kommet galt i byen.

En 'spyder' kan også være et skærmkalibreringsværktøj til brug for
billedbehandling. Se
http://www.colorvision.ch/beta/productssolutions/thespyder/index.html

(jeg kender dog ikke produktet, så jeg kan ikke hjælpe JapJap).

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk