Upload
Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-07-03 15:09

Hej
Jeg har uplaoded en hjemmeside, på samme måde som jeg plejer, forsiden
hedder "index.html"
Men siden kommer ikke frem, se resultatet på http://www.valtrarespekt.dk
Hvad går der galt ?

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-03 16:02

"Tommy Hansen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har uplaoded en hjemmeside, på samme måde som jeg plejer, forsiden
>hedder "index.html"
>Men siden kommer ikke frem, se resultatet på http://www.valtrarespekt.dk
>Hvad går der galt ?

Ikke godt at vide, men der ligger slet ingen filer
http://www.valtrarespekt.dk ifl. directory listning, så prøv igen
og læg mærke at det kommer i den rette mappe på webhotellet.
--
Knud

Fra : Tommy Hansen

Dato : 03-07-03 23:26

> [...]
> http://www.valtrarespekt.dk ifl. directory listning, så prøv igen
> og læg mærke at det kommer i den rette mappe på webhotellet.
Jeg kan ikke få frontpage til at virke, men bruger WS_FTP eller
ftpcommander, kan nogen fortælle hvordan jeg får den til kun at uploade
ændrede filer ?

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-07-03 00:43

"Tommy Hansen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev :

>Jeg kan ikke få frontpage til at virke, men bruger WS_FTP eller
>ftpcommander, kan nogen fortælle hvordan jeg får den til kun at uploade
>ændrede filer ?

news:dk.edb.internet.software er den rigtige gruppe til spørgsmål
om ftpprogrammer, så prøv der.
--
Knud

Fra : Tommy Hansen

Dato : 04-07-03 13:47

> news:dk.edb.internet.software er den rigtige gruppe til spørgsmål
> om ftpprogrammer, så prøv der.
> --
> Knud

Takker viste ikke hvilke gruppe jeg skulle bruge.

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-03 09:45

Tommy Hansen wrote:
> Jeg kan ikke få frontpage til at virke, men bruger WS_FTP eller
> ftpcommander, kan nogen fortælle hvordan jeg får den til kun at
> uploade ændrede filer ?

Find en anden udbyder, der tilbyder FrontPage extensions- det gør det hele
nemmere. Hvorfor i øvrigt ikke blot benytte dig af den indbyggede ftp-klient
i Frontpage?

--
ahw

Fra : Tommy Hansen

Dato : 04-07-03 13:45

">
> Find en anden udbyder, der tilbyder FrontPage extensions- det gør det hele
> nemmere. Hvorfor i øvrigt ikke blot benytte dig af den indbyggede
> [...]
Problemet er at siden skal ligge i en mappe der hedder "html" første gang
jeg uploade min egen side brugte jeg WS_FTP og siden har jeg brugt
Frontpage. Denne side er hos samme udbyder, men bruger jeg Frontpage kommer
der kun nogle biblioteker på siden.

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-03 17:29

Tommy Hansen wrote:
> [...]
> brugt Frontpage. Denne side er hos samme udbyder, men bruger jeg
> Frontpage kommer der kun nogle biblioteker på siden.

Hvis din udbyder har Frontpage extensions, skal du slet ikke tænke på hvilke
mapper dine sider skal ligge i - det finder den selv ud af.
Du er vist nok for fokuseret på ftp-klienterne til at du kan forestille dig
noget lettere, men det er det faktisk med FP-estensions.

Proceduren er at du åbner en af dine sider i browseren. Derpå retter du de
ting, du ønsker på den pågældende side direkte, gemmer siden og vupti er det
hele ændret.

Ved 1.ste upload eksporterer du blot alle dine sider via eksportfunktionen i
FrontPage og så lægger den en nøjagtig kopi af dine hjemmefabrikerede sider.
Den sørger også for at din index-fil ligger hvor den skal, Derpå har du fri
adgang til at ændre på tingene- -FrontPage finder selv de rette mapper og
filer, der skal ændres.

--
ahw